Pierwsza zasada dobrego wyglądu na łódce. Utrzymać się na niej.

buty Formentor

„Pierwsza zasada dobrego wyglądu na łódce. Utrzymać się na niej” – to hasło wiosennej kampanii Timberland dla modelu Formentor. Od 11 kwietnia marka będzie mocno promować jeden ze swoich najinteligentniejszych modeli obuwniczych, przeznaczonych na łódkę. Seria Formentor została doceniona…

przez profesjonalistów. To oficjalne obuwie hiszpańskiej reprezentacji żeglarzy na olimpiadzie w Londynie w 2012 r. Kampania będzie wspierana kreacjami w prasie, Internecie oraz telewizji.

 

Kampania ukazująca kluczowy model marki Timberland na łódkę będzie obecna w obrębie 13 salonów Timberland w Polsce w przestrzeni instore oraz na witrynach.

– Zarówno sesja zdjęciowa jak i spoty są godne uwagi. Przygotowaliśmy kampanię reklamową w obrębie 3 kanałów komunikacji. Postawiliśmy na prasę, telewizję i Internet – mówi Krzysztof Walasek, marketing manager marki Timberland – Reklamy prasowe ukażą się w magazynach Żagle, Forbes, Logo, Voyage oraz SI Magazyn. Dodatkowo na antenie TVN24 oraz TVN CNBC w kwietniu zobaczymy 15” i 30” sekundowe spoty telewizyjne.

Spot 30s można zobaczyć na kanale Timberland na YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=PJlo6a7v6Iw&list=UUwaW-wqS8FeOlf_Ah_M_AEw&index=9&feature=plcp

 Dodatkowo spoty ukażą się na platformie VOD TVN Player oraz na stronie TVN24.pl. Mediaplany kampanii telewizyjnej oraz na platformie VOD przygotował Dom Mediowy Intermedia.

Dodatkowo promocja buta Formentor i marki Timberland będzie wspierana kampanią odsłonową na portalach Onet oraz Interia. Za tę kampanię odpowiada Dom Mediowy Innovations Media.

 

Produkty Timberland są wykonane z wysokiej jakości materiałów, przy użyciu innowacyjnych technologii. Marka od początku jest mocno zaangażowana w działalność na rzecz lokalnych społeczności oraz ochronę środowiska. Tak jest na całym świecie. Strategia firmy została doceniona również w Polsce przez PKPP Lewiatan, który przyznał jej Laur Odpowiedzialności za strategię CSR i wolontariat pracowniczy.

Właścicielem wszystkich salonów Timberland jest Marketing Investment Group – wyłączny dystrybutor Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Mizuno, Confront, Feewear,  a także właściciel sieci salonów Sizeer, outletów 50 style oraz centrum zaopatrzenia klubów sportowych Pro-Game.

Podobne wpisy

Komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Najpopularniejsze